недеља, мај 13, 2007
Utisci iz Srbije : Peter Fisk (re:thinking Serbia)
Evo sta hoću da podelim sa Vama, što me čini - presrećnom! :-)
Autor crne knjige marketinga, Piter Fisk, koga sam imala prilike da sretnem ovog februara u Beogradu, na svom sajtu
www.theGeniusWorks.com skicirao je kakav je utisak poneo iz Srbije.
Voda Voda, Serbian brand
20. februar 2007, Beograd. Promišljanje Srbije.
Voda Voda je najinovativnija boca mineralne vode na koju sam naišao. Monolitina plastika sadrži vodu iz izvora sa visokih planina Srbije. A to je zemlja koja žudi za novim početkom. Skoro deceniju nakon jezivih sukoba u regionu, Srbija žarko želi da predstavi svetu jednu pozitivniju sliku o sebi. Dok politička neizvesnost i dalje usporava strane investicije, ovo je zemlja inteligetnih ljudi koji ne prezaju od rada.
Takođe, to je narod sa dva pogleda na stvari (načina mišljenja): jedan je savremen, svež, mlad i bloguje – a drugi je u fazonu neka se radi kao što se oduvek radilo. Moguće je da to nalikuje većini drugih tržišta. Ipak, pošto „ to kako se radi” nije promenjeno već više od pola veka, a inovatori imaju posla više nego drugi, ispada da je to zemlja sa ekstremno velikim mogućnostima – samo ukoliko bi to moglo da se ubrza... Pogledajte http://www.cyberpoetica.blogspot.com/ (da, da, ostavio je link ka mom blogu! Link je u društvu drugih dobrih linkova, od kojih nijedan drugi nije ka ičijem blogu, proverite i sami!)
Who, Why, What and WOW about Peter Fisk:
(http://www.thefoundation.biz/ )
Piter Fisk je visoko inovativan strateg i marketer. Radio je kao konsultant i menadžer za neke od vodećih svetskih brendova, uključujući Britiš Ervejz, Koka Kola, Ameriken Ekspres, Majkrosoft, Sejnzburi i Šel. Piter je vodio globalni marketing tim PA Konsaltnig Grupe i bio je CEO Instituta za marketing. Pre nego što se pridružio Fondaciji, bio je direktor u Brand Fajnans, specijalist za strategiju i vrednost brenda. Budući da je počeo kao nuklearni fizičar, bio je uvučen u svet koji fura na kerozin, tj. u svet avio brendova i marketinga. Fisk je vodeći predavač i autor na poljima potrošača, brenda i inovacija. Njegova skorašnja knjiga Marketing Genije opisuje kako udružiti duboku analizu i beskompromisnu kreativnost da bi se dobili – izvanredni poslovni rezultati.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар