среда, мај 23, 2007

Beyond gossip VS poznavanje prirode i drustva

Hajd da probam i ja da se „uključim u život” kako ovdašnji svet zove - gledanje televizije :-)
Dala sam sebi, sve u strahu da mi preti totalni burn out, (ne)radni zadatak: svakoga dana da gledam televiziju. Po malo.
Verujem da me to obavezuje da se uključim u čaršijska nagađanja, naročito u ono najkrvoločnije - kako je Aleksandar Tijanić zločinački ubio muvu pred Radmilom Hrustanović i voditeljkom koja, da budemo pošteni, i inače stalno nešto viče i nadvikuje se.
Sad se mozda neki zabludeli bloger i internetlija pita pa kako, kako mu je pošlo za rukom da ubije letećeg gada :-)
Pa LAKO! Ubio čovek muvu,onako domaćinski, rukom.

Ono što me zaista fascinira je histerija koja se oko toga digla: te anatomija jednog zločina, te nevaspitan, te pijan, te odakle mu herTza da to čini pred damama...
Pa sve to razmazano kroz dnevnu „štampu” koju prati glas da sme da „piše o stvarima o kojima ozbiljne novine ne smeju!”.
Pa zaista, baš da se bavimo na duplerici time kako se u Srbiji ubiVa muva (al namrtvo), a pa nismo blesavi :-)
A otkud ovo?
Ma ovo je blog. Dokolica dakle, od one vrste za koju ne plaćate 15 ili više dinara (da plaćate, imali biste i po koju psovku pride).

Šta je tu tačno nevaspitano...
Što se mene lično tiče, najviše volim komediju (društvenu igru) : MIŠ JE U PROSTORIJI.
Tada nema nikoga da ga ubije u nanosekundi - miš trčkara, a žene vrište i dižu suknje preko glave...lol
Nagadjate sta bi bilo da je 'mesto muve bio - MIŠONJA.

Iskreno, JA kad imam muvu u stanu (...a tako radi i moja mama a sve druge VIP žene na svetu, počev, naravno, od moje urednice Slavice Čedić, mah mah!) ja je lepo mis'im ...pa pustim da izađe, šta drugo!!
Tolerancija. Otvoriš prozor i ona - ode! Hm, možda je i u tome ta konačna i definitivna razlika između muškaraca i žena :-)

Meni bi bilo gadno da je ubijem, s onim njenim hitinskim oklopom što krcne ko smoki (da ne kažem ko bubašvaba, kad se ona pojavi, ja zovem komšiju da je ubije!) i još pušta onu slinavu boju po zidu, ali i da hoću - uzela bih muvopič!

Hajd' u zdravlje!

(Ea, ako je neko doručkovao za tastaturom, prijatno mu bilo!hahahaha... )

Нема коментара: