петак, мај 04, 2007

The One - uploading starshine


Pitam se pitam - da li mozda IPAK nedovoljno razgovaramo.
Licno, bilo bi mi mnogo lakse kada bih znala da ima jos ljudi koje iste brige vucaraju kao attachment - da li sam na pravom mestu. Kako znam da sam na pravom mestu? Da li su moji rezultati dovoljno opipljivi? Imam li strpljenja da cekam, i da li bas moram da idem putem kojim je vec neko pre mene prosao?!

Vrlo se dobro secam Mise Lukica (Synergy Leo Burnett) kako mi je u januarskom intervjuu za feljton 7 navika rekao „I onda kada sam ostvario sve svoje zelje, shvatio sam da je polovina u stvari bila nepotrebna!”.

Ima i ona druga, Looney Tunes strana - onaj lik iz Price o Argonautima je bio sjajan - nakon pronalaska zlatnog runa, kada je trebalo da se slavi i uziva on se uljudno izvinio i rekao „Ne mogu da ostanem, moram da stignem na trening za heroja!”. :-))


Zelite li VI nesto, kako stojite sa zeljama ovih dana?


Sto se mene tice - cekam sledecu meteorsku kishu i povecavam svoje kapacitete za sledece zvezdano letnje nebo. Bila neka najezda zvezda repatica pocetkom milenijuma, celo leto. Sve su mi se zelje koje sam tada pomislila - ispunile. Bile su to male i slatke zelje, isto kao i danas sto su.
Ali kad ce ta kisa opet pasti i gde cu ja biti pri sledecem zvezdanom kijametu?

~~~
I am wondering if we are intercommunicating enough.

Frankly, I would feel better if I knew there are people who carry same taughts as an attachment, same concerns. Am I placed properly? How do I know I am on right path? Are my results tangible enough?! Furthermore, can I have some more patience and...do I really have to step on the road someone before me already pursued?!

Recalling interwiev with Misa Lukic, founder of Synergy Leo Burnett: „And then, when my wishes came true, I realised that half of them was not necessary at all!”

Also, there is the other side, the Looney Tunes side – a character from The Arghonauts Story, after he helped in revealing Golden Fleece, by the time he supposed to celebrate it with the gang, he apologized
„Sorry, I can not stay with you, I have to get on my training 4 hero!”

So, what is happening with your own wishing ability these days?

As far as I am concerned, I am waiting for neXt meteor rain, meanwhile enhancing capacity for it, for that next sweetest starshine summer sky. (There was something like that in the very begining of our millenium, and lasted for whole summer! All my wishes came true since then, though they were common and sweet ones...indeed)
But... where I will be when stars start to fall again?

Нема коментара: