уторак, април 24, 2007

Funky is ATTITUDE!


Putevi nam se nuzno ukrstaju i svi se pre ili kasnije sretnemo - ovaj put u knjizari Plato u Knez Mihajlovoj, u redu za potpisivanje knjige dr. Jonasa Riderstralea - ima li neko ko jos ne zna za …Funky Business” i „Karaoke Kapitalizam”!


Dr. Jonas je fenomenalan. Evo sta mi je rekao, mrvica jedna lepa pre nego sto izadje u Politici..

MRVICA 4 your eyes only:

„Sta god da je posao, kada bismo na zurkama hteli da pricamo o tome, oni bi se okretali i odlazili! Tema o poslu bila je rezervisana za posvecene, onih nekoliko koji su upravljali velikim i internacionalnim organizacijama. Postalo je neophodno da razmisljate i pricate o novim uslovima poslovanja. Odgovornost je velika, jer ako vi ne napravite izbor, neko ce ga napraviti umesto vas, bolje je onda da vi sami shvatite da treba da je funky, da je zabavan.
Komercijalno bi bezvredno bilo da sam to svima pricao. Knjigama sam hteo da navedem ljude da pocnu sami o tome da misle, i sto je veoma vazno, da postavljaju prava pitanja, da daju SVOJ doprinos trzistu. Kada ljudi pocnu da postavljaju pitanja, tek onda sam ja dao svoj doprinos

Talent makes capital dance: „Vazno je da shvatite da je u nasem vremenu onaj ko ima talenat u stvari intelektualni kapitalista, i da ima ogroman i psiholoski i drustveni kapital. To je definicija talenta. S jednim izuzetkom: ako zelite da igrate fudbal trebace vam i mocne noge odnosno fizicki kapital”


(slikano ispred Plato Bookstore, Knez Mihajlova street, Belgrade!

Mase vam vasa Miss Cyber-NJA :) Sutra je Funky Konferencija SEEMAR 07 u Hyattu, a registracija je (ugh) ranoooo....!!!
Hvala organizatorima (Ekonomist Media Grupi) na efektivnosti i ubacivanju mene u poslednji cas!


ps. mislim se nesto....Frikom ako ponudi paket sladoleda u mojoj tezini zbog ovoga - necu odbiti! :))

~~~~


Miss

Нема коментара: