уторак, април 10, 2007

Google & the Meaning Of NJA /serb & engl/


Pitaju me šta mi znači „NJA”.
To je ono što se vidi na Gmail servisu kao moj potpis. Imam ih nekoliko na raspolaganju (zato volim Google sto je personalizovan, sve sama biram i smisljam!), ali sam rešila da konačno umesto svih tih opisnih, duhovitih, atraktivnih ili odbijajućih (po potrebi i nahođenju) stvari – jednostavno stavim jedno NJA.
Kada je NJA zeleno, onda sam u kreativnoj fazi. Kada se NJA crveni, onda sam u operativnoj fazi.
Kakvo je to joker-NJA? Pre svega, to NIJE „zdravo“ na mandarinskom kao sto neki misle.
NJA nije ni lično ime i ne pišem se kao NJA JOVANOVIĆ.
Nije ni skraćenica kao ČI ili KSI.
NJA je jedna detinjarija. A znači – sve i svja!

„Nja” se kaže kad se nećkaš, „nja” se kaže kad odobravaš. „Nja” se kaže kad si ljut (bitna je intonacija) a „nja” vrlo dobro opisuje i kad neko nešto priča bezveze: „Ima razne krave, njanjanja”. „Nja” se vikne kad se iznenadis, a „nja” sam i kad sam srecna.

„Nja” je jedno razmaženo „uh, ah, oh”.

Google je sjajan - podstiče u nama ono najbolje, najnevinije i najkreativnije!
To sam shvatila još kada sam kao naslov teksta u dodatku „Moj stan” koji se ticao opreme zidova u stanu slikama i fotografijama, nakuckala „Personalizujte zidove svog doma”.
Napravi tako da bude TVOJE, lično, autentično.
Dobra caka za privlačenje potrošača, najbolja!
Zato kažem (i opet ću, kao da je to nešto strašno!): nosila bih Google logo i na untercigeru, samo da ima!

Pozdrav od Miss!


~~~


Some people were asking me about meaning of NJA. This is word all humanoids in my gMail contacts can see writen just below my name, as a signature for Google Talk.
I use few signatures (therefore I adore Google - I can choose and invent everything concerns me and my public profile), but decided to keep just one, the NJA one, instead of all that jazzy, describing, witty, alluring, or even rejecting ones.
When NJA is green, then I am in creative & ingenious phase. When NJA turns red, then I am in my operational phase. Simple! Life is easier with a joker-NJA.
But what is NJA....omg.

First of all, NJA is not standing for HELLO in mandarins language, as some might think.
Also, NJA is not personal name and I am not NJA Jovanovic.
NJA is not an abbreviation like XI (stands for taXi) as in slang of New Belgrade Zone.
NJA is bauble, a notions. And means almost EVERYTHING.

„Nja” is OK to say when demuring, also when acclaiming something. „Nja” is appropriate to say while being angry, and „nja” is very good in describing flimsy talking: „njanjanja”. I use „nja” when I am surprised, and I am „nja” when I am happy, also!

„Nja” is tiny modulating and maybe a little bit spoilt „huh, eh, oh”.

Therefore Google is entirely brilliant - encourages what is best in me, the most innocent and the most creative. Everything about Google can be personal, customised, original! Good thing for attracting more users. Especially me.

Therefore I say (and I am going to say it once more, I mean...its no big deal, Ive already said it in totally crowded Sava Centar Hall :-))
I would wear a Google logo even on my - underwear!



powered by
Miss

2 коментара:

PeckoPivo је рекао...

hahaha, koji si ti lik :)

Unknown је рекао...

volEm :)

Ali stvarno sam to sa donjim vesom rekla u SC...ni ne znas kako zvuci dok ne probas!
Mislim...pa svi imaju neke tajne, jel da?

I svi se ponekad izlanu :)))