недеља, април 15, 2007

Tips & Tricks & Pops



Nekad davno jedan uncut, moj bivsi komšija meni prodavao priču kako mu u podrumu spava robot...nažalost, zajedno sa onom istinitom da podzemni i podvodni hodnici spajaju Petrovaradin, Kalemegdan i rumsku staru pivaru!


Ili, ovo je moćna fora iz vrtica bila: ako pojedeš balon od sapunice izrašće ti u stomaku još gomileška istih takvih lufTbalUna, i onda ćeš d’umreš! Isto i ako zgutaš mačju dlaku – namnože se u stomaku, formiraju klupko i ubiju te!!! U svakom slučaju, na kraju umreš.

Nisam ni ja njima ostajala dužna – prodavala sam im spooky priče o tome kako je napolju, u onim svetlima koja su večito ista bila upaljena na prozorima zgrade koja se videla iz vrtića, u onom rasporedu svetala u stvari oko i nos i usta od čudovišta....kada bi se svetla spojila dobila bi se neka boleština koju sam dodatno solila (bilo mi dosadno) i ti moji drugari su zaista uspevali da „vide” to čudovište dobijeno connect the dots tehnikom!
I onda je Branko rešio da se ne igra sa mnom više mame i tate...huh.

Ps. Htedoh reći, apropo Mobyjevog glupiranja sa Lindsey Lohan i vanzemljacima,
Juče na tv FOX neki lik rekao za Ivana Bauera, šta on beše devedesetih, neko tv lice –
„Bauer...? a pa NJEGA SU ZAPOSELI VANZEMALJCI. On je samo ljuštura” !!!
Možete li verovati??! Hihihihi...

Нема коментара: