среда, фебруар 21, 2007

User friendly


Globalizacija... mene to podseca na fini osecaj koji nosimo mi ravnicari u srcu - popnes se na dulek, i vidis sve do Beča - tebi nekako sve ravno, ceo svet je TVOJ, a samo za takav slobodan svet i znamo.

To je jedan uuu...fenomenalan wiev...i eto zasto mi je sve globalno blisko! Pa to je upravo TAJ osecaj nesputanosti, postovanja i slobode izbora, slobode da budemo ono sto zelimo da budemo, bez obzira na sve.

U tom kristalnom danu, dokle god seze pogled nekako je - sve moje, sve dostupno...
S druge strane Save i Dunava, kada pocnu planine, cesci je onaj puno puta opevani manjak neba, pomalo skucen prostor, tu su dakle ti neoni od kojih se zvezde tesko vide. Ali: bez toga takodje ne bi bilo bajki!

Vojvodjani, kaze se u kraju gde sam ja odrasla, u nasledje prenose duhovnu sirinu, i taj laki i lepi pogled odozgo sa duda Marije Terezije...
...ali, budimo iskreni do kraja: ceo svet na dlanu, to je mentalni koncept!

:)
Svi valjda znamo da ono sto upoznamo mozemo da volimo vise nego ono o cemu nagadjamo.

Isto mi je sa webom. Siroko polje, playground love.
Frankly, ja bih logo Googlea nosila na donjem vesu, potpuno podržavam taj globalni i user friendly koncept, sveden a efektan, pouzdan i dostupan. To je sto cini da se svuda osecam kao kod kuce!

A inace sam veciti turista, pa i u sopstvenom životu – gde ima kafe i neta tu mi je kuća! Da ne kazem, gde spustim svoju cenjenu pozadinu...:))

Ovo je pravo vreme za generacije iz skaski Darija Kserksa Kame - oni kojima je dosad zamerano sto nigde posebno ne pripadaju onako iskljucivo kao sto nacionalizmi nalažu - konacno mogu da gaje (i pokažu i primene i sire dalje!!!) to jedinstveno osecanje slobode.
Slobode od onih koji se, jer cene stabilnost, jako plase prolaznosti, neizvesnosti, promena.
Od onih koji su podigli mocni sistem stigmi i tabua protiv neukorenjenosti, te razarajuće antidrustvene sile, i od onih zbog kojih se ja i meni slicni izvinjavamo sto smo to advanced!


Ovo je svet mogucnosti za NAS.

The world is geting smaller & smaller
so we can get closer & closer!


Tek u susretu spoznajemo razlike!

Нема коментара: