петак, новембар 24, 2006

Love




Juce sam se zatekla na demonstracijama. Povod - 10 godina od the Demonstracija.
Neka nova mlada lica, neki drugi ljudi ...kojima smetaju iste stvari.
Sta se promenilo?
Pozvala sam taksi, ali je on stigao tek nakon sto je kolona prosla.
Gledala sam u njih. Mladi, glasni, nasmejani, sa uzyebanim frizuricama, i sharenim shalovima...poneko nosi transparent, poneko nosi violinu u ruci, ali svi imaju ranac i sijaju im oci. O uzasa!

Sve je bwe isto. Samo sto ovoga puta niko ne zvizdi Politici.


evo ga, foto prenesena iz Politike

Studenti


A izmedju ostalog, uzvikivali su DOLE PRETPLATA :)

Ko vas tera....a mislim gde se dednula gradjanska neposlusnost? I KO to kaze da televizija, ako je vec nazzionalna i sve, i proklamovani bas javni servis bas gradjana i sl, moze da bude istovremeno i komercijalno glasilo? Kako to?

Ako je javni servis, i izdrzava se od pretplate, ko im daje za pravo da nas dave reklamama? I onda zasto ovaj kiborg chuti u drustvu...pa kad ne gleda televiziju, dosadno :)


Evo josh nekih zanimljivih povika: Opet smo na ulici”, „Rektor taster, student master”, „Cekajuci Bolonju”, „Hocu da studiram, necu da bankrotiram”, „Moja mama pravi bolju reformu”, „Diplomirani, lakse se brise” – neki su od transparenata koje su studenti ispisali.


E svidja mi se jako ovo MOJA MAMA BI NAPRAVILA BOLJU REFORMU :)
Ja sam to govorila za neke reklame, moja mama bi bolje...napravila odjavnu shpicu npr :)

reforma-bisvit

Нема коментара: