четвртак, март 01, 2007

My Funky Network



Blogger je moja igračka. Globalna, ali moja, o da!
Izuzetno mi je drago da su linkovi sa desne strane bloga počeli da se druže i posluju! Ovih dana ugovor su potpisali Infostud i Krojač Web design.
Lista će da se širi...
Linkovi ispod fotografije su ka stvarima u koje sam ja na neki način uključena. Za neke od njih radim, negde sam verni član/posetilac/saradnik.

Danas je u dodatku Posao izašao intervju sa gospođicom Branislavom Gajić, direktorom Infostuda.
Tema je vrlo aktuelna - gde najčešće grešimo u prijavi i intervjuu za zaposlenje
Hitro klik: „Kapital igra kako talenti sviraju"

Savet onima koji žele da osnuju sopstveni biznis.
"Moraju da STALNO rade na sebi. Ti kao osnivač moraš da daješ primer! Ja lično čitam, idem na kurseve koji su mi potrebni u tom trenutku, vodim računa o ravnoteži poslovnog i privatnog....stvarno ne smemo da zapostavljamo delove svoje ličnosti. Odmori su takođe važni, jer od toga zavisi da li kreativnost opada ili raste!
Uz to, treba biti hrabar i mudar pa se suočavati i sa svojim greškama - i to je način da se napreduje. I još nešto: ja dajem priliku svojim ljduima da pokažu gde su bolji od mene, ne stidim se da učim od njih!", Branislava Gajić.

Jedna važna stvar koju pominje Brana je i EQ.
Vrlo je funky : e-mocionalni biznis računa da ste e-motivni, pokretljivi, fleksibilni, kompatibilni, efektivniji ste ako ste na istim, kako se kaže, talasnim dužinama. TAko se štedi vreme na suvišno objašnjavanje! Mada, ne treba smetnuti s uma da je ponekad bolej izreći nešto što se u prvi mah može učiniti kao višak, nego prećutati pa snositi posledice manjka potvrđenih info....



~~~



Today in Politika Newspapers: Miss Cybernaut featuring Branislava Gajić, Infostud executive

Blogger is my toy. Global, but mine! A place where I am just what I am, nor more, nor less.
And it is good! Joy really goes with job!
Sometimes I was thinking that my only tragedy is a fact taht I can't do something I don't LOVE.
Now I am happy I stayed on my own path.
(System in Serbia doesn't support mixing any emotions with hard work; it is not widely recognised as a good, profitabile thing, YET! We are working on it...;)

So, this week networks started to work properly - Infostud portal made a deal with Tailor Web Design, wow!
Also, Tailor Web CEO came on JCI Business Networking Event this week...well, my link list on blogger is working effectively!
:)
I'm gonna eXpand it soon! Promise!

Нема коментара: