среда, октобар 10, 2007

Noj nije moj, ni Joja nije moj



Iskreno, htela sam da napisem jedan kratak i nadrndan post na temu Novog Sada i Novog Pazara, i tajnih sluzbi i ne-bi-se-mi-toga-nikada-sami-setili, ali ...uuuf.

Oladih najednom.

Dali mi MacBook, beli....i ja uredno chutim, zanemela od srece :-)

Kao da kuckam po tastaturi od bele chokolade, ali one belgijske rucno pravljene, sva mi je nezna i lepa :-)

Juce,kad sam se vec oprostila od Gigabajtuse a jos ne stekla noog drugara (bio prvo notebook ASUS, schmekerica sa LifeFrame-om, pa onda dosao FLYBOOK DIALOGUE crveni, sto se kaze, da ga nosis ulicom i da ti se svi sklanjaju s puta koliko opasno izleda, a onda....mmm....

Kad sam isla na Noc Muzeja (ne bi ja nikada nego me zvali i dali mi ulaznicu!) a padala kisha... a meni se pishkilo, pa kako kisha vecma pada, tako se meni vecma islo u toalet!
Bicu iskrena, postila sam muzeja ukupno - komada jedan.
I to Pedagoshki, jer je blizu, i nije bilo dugackih redova.

Videla ovaj beli Mac Book smesten kao asesoar u savremeno opremljenoj ucionici (IZLOZBA, a ne Real Life, odnosno muzej iz buducnosti :), i otishla zadovoljna kuci.

Ja - videla dosta.

Ako nam tako shkole budu izgledale.....hmmm...verujem da bi mi lakse palo da se razmnozim u Srbiji, ali ozbiljno. I to ne prostom deobom, niti uobicajenim slavenoserbskim kloniranjem po webu, nego odistinski!
:))
Ah, posle Mac-a nista vishe nije isto kao pre.

Istina je, pitajte koga hocete, da sam se ipak malo branila - vec sam prosla SKIDANJE SA MAC-A, dok sam radila u Playboy i sve, pa posle presla opet na PC...mojne, mesecma sam PATILA. Ne znam kako je kad se odvikavas od kokaina, ali msilim da je slicno - pre svega uopste nije istina da je Mac samo za profesionalce, dizajnere, etc.
U stvari, toliko je user-friendly da se i najobicniji korisnik smesta razmazi.

I mislim nista te ne zapitkuje 100 puta, ne restartuje se sam od sebe, ne ponavlja pitanja i neprijavljuje probleme....malo li je na ovu skupocu?

Ko ga ne bi vol'o...

Mmm....
Od mog prvobitno zamisljenog nadrndanog posta ispade - secerlema ;-)

Evo vam malo da balavite i vi...

So, nije moj. Noj nije moj, ni Joja nije moj. E pa da..zelja pusta.

Moram da razmotrim nacine kako doci do njega ...! Gde, na to imam odgovor, ovo sofisticirano mache je iz www.desk.co.yu


ah, fajn dej...
poslusajte malo note sa mog profila

MySpace powered by JJ

ako necete to, evo vam ga celog geek-a Erlanda, na!

Нема коментара: