петак, октобар 05, 2007

Mutni balkanski kaleidoskop

Slusam jutros moj omiljeni radio i ne verujem svojim usima....od onoga sto je nekada bila hrabrost (da se kaze sta se misli, ni manje ali ni vishe (!), ma 2 Svetlane sam obozavala!) ostadose - bugarshtice.
Jer, kako drugacije nazvati tu kuknjavu sprocu DS-a nego bugarenje, u 16-ercu, i to bez cezure, ta nadpevanja i popjevke i prigovaranja?

I kao shlag na tortu (ali onu gadnu, sa korama pecenim!), pusta (gistro: efektivna) retorika Biljane Srbljanovic koju sam TAKODJE nekada vrlo cenila i sa zarom prtaila prepisku u Vremenu - trazi spisateljica da joj damo SVE sto imamo o Zoranu
Djindjicu, da ona to - procita.

Alo, bre, mozes samo da kopiras / narezes, kao pisac trebalo bi da znas da NIKO end NIKADA ne ustupa svoju arhivu osim ako nije digitalna (!) pa se sharuje na web-u...

Pucanj u prazno, za dobro jutro, mislim ...alal' vam chufte.

Volim ja radio B92, ali nesto mi u poslednje vreme kad god ukljucim zatandrce neka gitarska muzika koju nikad nisam slusala (moze mislim gently riffs by Smiths, hii...uvek!), pa i od muzike polagaCke odustajem...

Pa dobro bre na sta to lici proaktivan narod od ranoga jutra smarati „ajmekanjem" -
sta nas snadje, sta je bilo, sta ce biti, bla bla bla....pa to je cist ekstremizam.

Lepo rece neki muski glas u emisiji - sve je potpalo pod uticaj Kosova i raspodele po UO, a gde je obican zivot?

To i mene zanima.

Glasacu za onoga ko moze da mi kako-tako garantuje da cu u Lilly–ju ostavljati sve vise novca i da ce mi krediti biti sve dostupniji, i za onoga ko (damn it!!) ne veruje u "medjudrzavna i medjunarodna prijateljstva" (aman, trkom u Osnovnu skolu na casove istorije!!),
A to nece biti ekstremisti koji bugare u etar i gledaju u retrovizor. Sve to previse podseca na ono staro narodno busanje JA BI PRVI NA KOSOVO, samo da se nesto desi...a kad pukne prvi metak, svi se razbeze.

...E pun mi kufer vishe tlapnji i pseudo–istorije i pseudo–politike. I pseudo–rasprava. I pseudo–medija koji hvataju na galamu. Po čemu ste onda VI drugačiji? Pa to može svako...ali je ispod časti reći da nešto ne valja a ne predložiti šta bi - šljakalo.


hm...politika je u staroj Grckoj bila plemenita vestina drzavnika, a ne ovo ...trange-frangisanje, bez vizije i misije, nejasno i nedoreceno, kontradiktorno i tupo.
Srecom, ja s tim nemam veze, ni konzument nisam, vise...phu, nevini auditor.

Sto se Vojvodine tice....uh. Samo namignite na vreme ako ce da opet bude sranya, odmah se selim IZ SRBIJE. Cele, bez pardona.

Hocu reci: izvol'te se jeBsti bez mene.

Moj dragi pokojni otac govorio je da ce u Vojvodini biti najgusce sranye :(

Svima onima kojima je svejedno sto razni Obrazasi i Nazzi frontovi jacaju: zapitajte se CEMU SVE TO ako je scenario razlaza TAKAV?

Zasto radite, zasto ustajete svaki dan, zasto pobogu pravite porodice, zasto...

Sta bi bilo kad bi sve stalo na jedan dan?


Ajde, marsh vise s tim vasim ratnim igrackama i tenkovima okichenim cvecem i post-traumatskom retorikom i natpevanja ko je veci baya i kome je vise zao sto stvari nisu kakve bi trebale da budu. Vaistinu nisu, ali ovakav pristup?!

So...
Ako ne mozete da NE gledate u retroizor i pljuckate, necete NAS videti...ni mene ni moju generaciju.
GLEDAJ NAPRED SRBIJO, da ne rknes u besu nekog ko se drzi i pravila i etike i od toga, zbog vas takvih zakucanih u vremensku kapsulu, nema nista.
Sta ce posten proaktivan svet sto ide na posao i pokusava da promeni ono sto je u krugu uticaja s vama? A ne, ne treba mene animirati psovkama od ranoga jutra, nije to moj jezik, hvala ali ne hvala.

Ajde zdravo.

2 коментара:

Unknown је рекао...

Uf, rasturila si me! Bravo!

Ana J.

Unknown је рекао...

Svi vole kad sam besna, hm, hm....:) Besna, ali u Outsource-u!!
HVALA DRAGA!
Ljubi mache!