уторак, октобар 16, 2007

Koja korist od vizije & misije

Kad god se Leri Pejž ili Sergej Brin maše za novčanik, ono što potroše vrati im se višestruko! I to ne samo kada investiraju u opšta i uvek isplativa mesta kao što su razvoj programa ili obrazovanje zaposlenih.
Ne.
Osnivači Google-a u stanju su da zarade i kada novac potroše na novi bazen za svoje radnike, zarozane inžinjere, hard-kor cvikeraše i ostale hibride koji su hladni kao špricer dok prave milione - jer znaju da svako od njih može istog momenta da kupi najnoviji sporstki auto. Samo ako to poželi.
Uz to, svi do jednog sebe vide kao najzanimljivije ljude na planeti. :)

Neoborivi argument u prilog tezi da ništa ne uspeva kao uspeh je i naprasno širenje Google kulture diljem planete poslednjih meseci: kompanija Google proglašena je za najpoželjnijeg poslodavca i nalazi se na prvom mestu liste prestižnog magazina Fortune.

Ako nekoga zapitate šta tačno radi, nikada nećete dobiti odgovor da „prodaje oglasni prostor”, ili „piše kod”. Nipošto, reći će vam da su na zadatku „organizovanja svetskih informacija tako da budu univerzalno dostupne i korisne”!

Eto šta biva sa vizionarima.....

Нема коментара: