четвртак, јун 04, 2009

Ko je sledeći na Inbound Marketing Univerzitetu?

Marketing profesionalci, spremite se!

Inbound Marketing University (IMU) je besplatan program za obuku marketing profesionalaca kao i onih koji su trenutno između dva posla i žele da steknu nove veštine koje će im pomoći da se bolje pozicioniraju na tržištu. Takoreći ispred svih, pošto je ovo prvi put u istoriji da je moguće pokazati znanje i dobiti sertifikat iz inbound marketinga.

Za one koji možda ne znaju, inbound marketing je pojam koji obuhvata content marketing, SEO, PPC i druga nova marketinška dostignuća kojima je cilj da, za razliku od marketinga u staroj eri koji je "gurao" stvari napolje, od kompanije ka kupcima i medijima, počne da privlači klijente, kupce i novinare - na svoj websajt.
Znači umesto da se iz jednog centra komuniciraju stvari ka različitim "javnostima" i ciljnim grupama, sada se "javnosti" dovode na websajt i za njihovu pažnju se treba boriti. Više o tome kako je TopShop primenio inbound marketing da se kupci dovedu na web sajt predstavili smo u brošuri Internet trendovi za 2009. DOWNOLAD >>.

TopShop iskustvo iz Poljske: NJKV kupac i šta kada vam dođe na sajt >>





IMU program uključuje 10 webinara tokom 5 dana, i završni ispit 22. juna.
HubSpot i predavači smatraju da znanje treba da bude besplatno, naročito kada je reč o novim skilsetovima.

Etarget SE i Etarget Srbija vas podržavaju!
Uključite se u kurs i priključite se talentovanom mnoštvu.


Inbound Marketing University


Upoznajte Inbound Marketing Univerzitet >>




Lajn ap predavača na IMU:
Chris Brogan (New Marketing Labs), Brian Carroll (InTouch), Mack Collier (MarketingProfs), Rand Fishkin (SEOmoz), Eric Groves (Constant Contact), Ann Handley (MarketingProfs), Jeanne Hopkins (MarketingExperiments), Lee Odden (Top Rank Online Marketing), David Meerman Scott (New Rules of Marketing & PR), Marshall Sponder (Monster.com), Elyse Tager, (Silicon Valley American Marketing Association) and Mike Volpe (HubSpot).

5 коментара:

Анониман је рекао...

sjajno!!!

Jelena Jovanovic је рекао...

Hvala!

Now lets make some history ... :)

Анониман је рекао...

da li studenti mogu da se prijave za ovo?

Jelena Jovanovic је рекао...

Ako vec poseduju znanja o marketingu i mogu da isprate nastavu i sertifikacioni test na engleskom jeziku, zasto da ne :)

Inbound marketing je malo napredniji pristup u odnosu na klasican internet marketing, program je retraining pre svega, nov je profil u pitanju i non-credit je, sto moze da vam bude vazno ako ste akademski orjentisani.

Buduci da se u Srbiji malo ljudi ovim bavi institucionalno, mi u Etargetu smo resili da podelimo ovu vest da bismo imali s kim da razgovaramo u okviru nase industrije.

Ukoliko vama licno znaci da imate ovaj sertifikat, go for it.

Jelena Jovanovic је рекао...

Samo da dodam, sada kada je kurs prosao - nije bilo tesko i ko god je aktivan na netu (group manager, koristi na FB opcije za marketing, ima sajt, prati klikove i analizira, radi promociju kroz drustvene medije i zna ponesto o SEO i online prodaji) NECE mu biti problem da preslusa 10 webinara i polaze ispit -
sledeci rok je AVGUST a u toku je prijavljivanje za naredni krug na www.inboundmarketing.com



Takodje postoji i opcija da POGLEDATE webinare i ppt na Slideshare http://www.slideshare.net/hubspot bez da polazete ispit (ako vam se iz bilo kog razloga ne polaze).
Veoma je korisno upoznati se sa IMU.

PROBAJTE!

Srecno! :)