среда, јун 10, 2009
Top 10 tema u onlajn razgovorima
Društveni mediji su sve popularniji i razgovor o brendovima ne prestaje. Majsko istraživanje BuzzStudy pokazalo je o kojim tačno brendovima se najviše priča.
Ukoliko se vaš brend nalazi na listi, bolje je da budete svesni šta je u toku...proverite, downloadujte pdf >>
Top 10 tema za razgovor u društvenim medijima:
1. Web aplikacije
2. Mediji
3. Software
3. Automobili
4. Mobilni telefoni
4. Igre
4. Sport
5. Tehnologija
5. Elektronika
6. Uprava
6. Hardware
6. Online prodaja
7. Telekomunikacije
7. Zabava
7. Odeća
Šta možete odmah da uradite?
Pokrenite Facebook fan grupu (npr. kao što smo mi u Etargetu uradili ) . Organizujte Tweetup (kao što nam se desio zimus u Beogradu).
Sponzorišite neki geek event, kao što je Open Coffe Club npr.
Pročitajte više o društvenim medijima >>
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
4 коментара:
Друштвени медији служе за зезање, то је мој, више пута извогорени став. :D
То значи да се прича о чему год, а најмање о послу. :D
@Bjuti
apsolutno se slazem! Niko ne kaze da sport, mobilni telefoni, xxx i aplikacije nisu ZABAVNE :)
Drustveni mediji su samo jos jedan kontekst za pricanje - o cemu god.
Tako da je, sto se brendova i upravljanja reputacijom (ili makar uvida u stanje) tice, vazno da znaju da su postigli svrhu - postali su deo necijeg zivota.
I to se prenosi na web :)
Zivela revolucija!
Cudi me da na listi nema u vrhu:
Druzenje
Upoznavanje
Muvanje
.. jer mi se cini da su to najposeceniji site-ovi i da tu ima najvise konverzacije.
Gresim li?
sex politika sex sex ....hocu reci, moj omileni metatag: xxx :)
Mislim da je muvanje i sl. ostalo u veselim 90tim... sad to rade samo pocetnici na webu.
Постави коментар