уторак, март 31, 2009

NJKV kupac i šta kada vam dođe na sajt

Niski troškovi akvizicije novih kupaca kroz PPC reklamu i vaše umeće da ih ZADRŽITE mogli bi na kraju godine odlučiti šta ćete misliti o svemu što vam se sada dešava, proleća recesivne 2009.

Onlajn ankete to nisu pokazale ali skorašnje Nielsen istraživanje jeste - tek je manji deo vlasnika MSP identifikovao svoje prioritete ispravno dovesti posetioce na websajt.


Zašto je ovo šokantno?


Kada se uporedi sa izazovima koji stoje pred MSP sektorom - novi kupci (76.5%), smanjenje troškova (71.2%) i zadržavanje postojećih klijenata (51.7%), očigledno je da alati koji postoje još nisu u punoj fukciji i da između želja i potreba s jedne strane i znanja o tome šta se može sada i odmah uraditi postoji ....hmmm... pa, oveći jaz.


Šta možemo da uradimo sa posetiocima koji dođu na sajt?


Nakon što je bačena udica i kreiran kvalitetan sadržaj koji privlači posetioce, potrebno je zadržati ih, na sajtu i u databazama. Ovo je naročito važno za prodaju putem interneta jer ukoliko se kupovina ne dogodi odmah ne treba zatvarati vrata za sledeće ponude.
Dakle, neophodno je ostati u kontaktu s onim ko je ušetao na vaš sajt i ćapiti priliku da mu se ponudi nekom drugom prilikom nešto drugo.

U publikaciji 6 i ½ ključnih trendova koju možete downloadovati ovde kao PDF fajl, objasnili smo šta je inbound marketing.
Evo tog dela:



TopShop iskustvo


TopShop je naširoko čuven po prodaji svojih proizvoda putem telešopa na TV. Međutim na internetu su odabrali potpuno drugačiju strategiju. TopShop redovno objavljuje newsletter koji donosi teme kao što su veze i seks, i povremeno tom miksu dodaju svoju ponudu proizvoda.
Da, to bi mogao da bude samo fin primer marketinga putem sadržaja (content marketing) – i ne bi bilo potrebe da da se dodaje još jedno poglavlje. Ali TopShop ide dalje od toga ne oslanjajući se na pretpostavku da će ljudi sami od sebe pronaći newsletter.

Prvo, TopShop aktivno traži posetioce za sajt. SEO, baneri, kontekstualna reklama.

Drugo, ako posetilac ne donese odluku o kupovini smesta, TopShop se trudi da barem uzme njegovu email adresu i ponudi mu newsletter.

Treće, newsletter povremeno uključuje prodajne akcije. Oni koji nisu kupili u TopShopu danas, učiniće to za nedelju dana illi jedan mesec.

Kao što je TopShop nedavno predstavio na konferenciji u Varšavi, ovaj način „praćenja“ potrošača višestruko je uvećao njihovu prodaju.



TopShop newsletter
Forma koju TopShop koristi da prikupi potencijalne kupce
www.topshop.sk




Dakle - šta je inbound marketing?

Inbound marketing sastoji se od dva principa:
1. Dovedi posetioce na svoj web sajt
2. Nemoj da ih izgubiš, čak i ako nisu ništa kupili.



Treba li reći - Etarget je tu za vas - www.etarget.rs.
Mi dovodimo posetioce na Vaš sajt.

2 коментара:

Анониман је рекао...

Izvanredan, stručan, važan i adekvatan tekst.

Unknown је рекао...

... i između ostalog UŽASNO posećen a sa vrlo malo komentara... u čemu je fora?? :)