петак, децембар 01, 2006

Fast Food Biscuits

ye!

Petak, yeeee!


Konacno....aaaah. A sad niski start :) Prvo danas zurkica (nadam se sa slikanjem i bez pucanja & pevanja), pa onda sutra ...sta sam sve naobecavala...oprostice mi onaj koga ne stignem!
Zakljucila sam jutros (sic!) da na ukupno zadovoljstvo uticu podjednako i posao i privatni zivot! Narocito kada na poslu nije idealno :-)

Jedu mi se kolaci, mastam o jednoj masnoj Esterhazi torti...parcetu, to jest, ali za njega se treba spustiti niz Cetinjsku, uh...sto nema neki biskvit-servis, ziro katr an..njanjnjanja, pa da mi donesu!
Hm.. na pamet mi pada i krem supa od karfiola u Grinetu...mmmm....ili od pecuraka...sa onim bibernikom zvanim Devojacki San :))
Kad malo bolje razmislim, svasta mi pada na pamet.
Ali o tome drugi put.

Нема коментара: