петак, децембар 15, 2006

Nocu je sve isto kao po danu?

suton

Eh ta noc...nocu je nekako sve drugacije.
Ili sam ja drugacija, ne znam. Sigurna sam da bi sve bilo isto i da je bio dan! Ali sta cu? Volim noc!

Nesto mi ovih dana cesto pada na pamet feljton...sve nesto, tako je nekako krenulo, i mislim & radim - u nastavcima :)
Polako mi se prikupljaju stvarcice za koje u novinama (a ni ovde) nema mesta, odnosno, nema dovoljno publike.
Juce sam imala svoj, prvi u zivotu, nocni intw - u trajanju od 140 minuta.
Fascinantno! Ivan Lalic je zaista reprezentativan, do te mere da ne mozes a da ga ne podrzis sasvim (!). A ne mozes. Ekskluziva za koju nema (dovoljno) mesta, kakav paradoks. Ali tekst je kul, kliknuti na naslov posta (odvesce vas u Politikinu arhivu gde je ovaj, smem li reci, dragulj :)

Ima na sajtu kolege Cirkovica zanimljiva vest, o ANTIKORUPCIJSKOJ AKADEMIJI u Beccu:

Sertifikati za antikorupciju!



I sve se nesto mislim, koje bi bilo pravo mesto da plasiram tu pricu...i ne mogu da smislim!
Jednoga dana, imacu svoje novine. Da bih mogla da kazem sta zelim, onako kako zelim (bilo bi to i uctivo i smooth, o da :).


:))
Mada...da OVDE ima opcija podcast...hehehe...uvezala bih se bionichkim vlaknima i dovidjenja, koje crne novine. Multimedija, prava stvar!

~~~

Masa mojih prijatelja ne cita nikakve novine, ali ne zato sto nemaju vremena ili ih ne zanimaju.

~~~
Sta misle americki studenti o sajbernautima...

„The first cybernaut, Nikola Tesla

Timothy Leary gave the definition of cybernaut as a person who acts inipedently and lead the world in a direction of progress. Nikola Tesla was the genius who lit up the world! He was the first with the concept of intrnet , telecomunications, satelits,wireless conduction of energy. In this year we celebrate 150th anniversary of his birth, 2006 is his year and it's celebrated all over the world!”


1st cybernaut – NeXt tRends

Нема коментара: