петак, децембар 08, 2006

Bogovi ne poklanjaju nista tek onako...

baloon

"U mraku - sve svetlosti su svetle

a bogovi, zna se, ne poklanjaju ništa

- tek onako...."


Tako davni pesnik Jovan Hristic.
A ja, ja bas iz pozorista (bila na premijeri "Odustajanja" u Ateljeu, huh, jus to kinda relax a bit!) tap tap...into heaven!
Tj. ovamo na web, da odgovorim na pitanje postovalaca sta radi u ovaj kasni cas moj spisateljski Credo (nisam propustila da se raspitam: a kako vashi talenti :)

So, predstava je bila malko mucna, sto zbog jezika koji nisam sasvim skapirala, polumutavi brdski alko-idiom, kako i da skapiram :) , sto zbog scene silovanja (opet ide prefix alko~ ), sto zbog same teme koja je....ph...pf...pa.. sta reci, bio je to odlican nacin da se neko (tako very obeshrabren kao ja juce) ponovo oseti S.J.A.J.N.O.

Jer...jer njima je tesko, a MENI...meni je super!

Ubuduce cu se ipak drzati teatra u podrumu ;-) Provereno razumljivi show!

~~~


news!



And some eXtra News!!!



Od pocetka 2007. godine ko bude zeleo da se dokopa svog primerka Politike - cetvrtkom kada ide moj omiljeni dodatak, morace da se dize pre petlova! Verujem da ce horde jurisati na kioske pre svanuca ;-)

WTF?

FranklinCovey Srbija featuring Cybernaut, yap:)

Нема коментара: