четвртак, јул 24, 2008

WTF is Mravojed.com? (confidential)


Pojavila se nova potencijalna web-ala na domaćem terenu.

Kako me je danas u neko kasno popodne dočekao mejl adresiran na „10 ekskluzivnih regionalnih blogera“ među kojima sam ja bila jedina gospođica, pa valjda stoga i najsujetnija, moj novinarsko-ženski nerv se razigrao. Nisam bila lenja nego sam autora dotične PR fore (svaka čast za foru, komplimente ne odbijam nikada :- ) )...šta? Pa smesta ulovila da vidim o čemu se radi, prirodno.

O čemu je reč? Lansiran je novi website za male, malene, mravlje oglase – Mravojed.com. i sadrži lokalne oglase za preko 50 gradova širom Balkana.

“Mravojed su lokalni oglasi, u svakom selu. Mravojed je sajt za pijačare i pijačarenje. Prvi te vrste. Sve je brzo i besplatno. Nema registracije, nema reklama. Dizajn je spartanski, ideja je da se brzo i lako koristi. Od naprednijih mogućnosti, tu je RSS za oglase. Ako ima nedoumica, vičite”

Marko Bijelić, leta gospodnjeg 2008.


Danas je Mravojed paralelno krenuo u:

• Srbiji - sr.mravojed.com

• Bosni i Hercegovini - bih.mravojed.com

• Crnoj Gori - cg.mravojed.com

• Hrvatskoj - hr.mravojed.com

Zašto dakle Mravojed a ne neki drugi sajt?
Marko Bijelić:
Kad bih znao odgovor na to pitanje, sad bih na Bahamima pio koktel. Unique selling proposition - zašto ja, a ne neko drugi. Fokus je na lokalnoj zajednici, krenuli smo sa 50 lokacija, u 4 države i ako se pokaže interes, otvaraćemo nove lokacije - do nivoa da svako selo da bude pokriveno.

Logično, ako je sajt tako spartanski dizajniran, nije za očekivati ni bilo da odgovori ne budu – lakonski...:- )
Hmm...ne znam za vas, ali meni se čini bi se da bi se ovde mogli uštedeti troškovi poštarine…u najmanju ruku. E ali ako krenu majstori što idu po kućama da se oglašavaju mogli bi manje da počnu da piju dok rade :-)
Sve u svemu, čini se da Marko nije ni svestan da će ova inicijativa možda uvesti ključnu stvar u male zajednice – tržišnu ekonomiju. Još uvek u manjim mestima (volim ja moju Rumu, ali…) se za kupca niko ne bori – naprotiv, ja njih jurim da im dam pare umesto suprotno. Kakav šok za full-time Beograđanku!

E pa srećno sa regionalnim Mravojedima :-)

Нема коментара: