понедељак, јануар 21, 2008

WTF is New Media Revolution?!



Mislim se nesto, pa meni uopste ne nedostaje televizija.
Jeste da TV kartice pojeftinjuju, i jeste da se velika prasina dize oko IP TV, ali izgleda ce ova „revolucija“ ....izostaviti mene ;-)
Zasto? Pa zato sto, u toj jagmi za kreiranjem sadrzaja (sto je osnovna odlika Web 2.0), mene opet nekako ne zanima TV sadrzaj (osim Zone Reality, hihihihi....)

Sto se stampanih medija tice, postoje 2 scenarija: jedan, glasniji, koji kaze da ce i to da se digitalizuje, i drugi, tisi, a potkrepljen studijama, da ce za novinama potreba uvek postojati.

Pogledajte spot o novoj medijskoj revoluciji i o tome sta ce biti do 2027. godine i dalje – posao buducnosti, hahaha, kao filmovima, trgovina memorijom i virtuelnim profilima!

Nadam se da, kada dodje vreme da umrem jednoga dana, to necu morati da uradim, vec da cu imati prilike da jednostavno predjem...u neki drugi oblik

Da sam donekle u pravu kada je rec o mojim cyber-zeljama, uverio me je skorasnji intervju na eKapija.com sa Karimom Rashidom: i on bi isto voleo da ima integrisan neki gedzet u oku i – ili mozgu koji bi snimao sve sto on vidi i koji bi mogao da premotava!

"Voleo bih da imam implantiran mikročip u oku koji će mi omogućiti da vidim sve i danju i noću - izbliza i izdaleka. Već bi trebalo da imamo lek za rak i sidu, odeću koju naprskate po telu kao sprej, virtuelni seks. Svi ćemo sami oblikovati svoj prostor i predmete u njemu - jedva čekam! Globalni pozdrav svima u Srbiji!",

Karim Rašid, 20.1.2008.


Jedino nam se svrha razlikuje – on bi DIZAJNIRAO svoj svet. A ja ....pha, nemam pojma, ali za sada je moguce (jos je u eksperimentalnoj fazi u New Yorku) EDITOVATI. Sve sto vam smeta, reklame, prosjake....whatever.

Za sta biste ga VI koristili? :)

Heh, ima li uopste wanna-be cyborga? :)

...Future is digital.

Misli na vas (cak i kad nije pri racunaru...)

Cybernaut Imigrante

5 коментара:

Terminous је рекао...

Svima ce nama Derida doci glave. :)
Btw., ko hoce da kupi Nokia 3310?

Miss Cybernaut је рекао...

:))

...to se nikad ne zna,
probaj onlajn da ga prodas na www.limundo.com svasta tu moze i da se kupi i da se proda...od golfa trojke do HP stampaca i memor.kartica ;)

Terminous је рекао...

Glavu dajem, ali Nokia 3310 ne dajem. :) Ali hvala za sajt. Btw, sad cu da prospartam linkovima, prvi put sam samo proleteo postom. :)

Terminous је рекао...

Pa ja ne mogu da procitam intervju, damn it. Trazi da se logiram, prijavim, dam podatke firme... :)Da dam adresu faxa? :P Heheheheheh...

Unknown је рекао...

aaa....
pa da, eKapija je donekle besplatna, a odnekle nije.

Chek...dobijas na mejl tekst. (boze, uvek se setim onog vica sa bakom i raznosacem pizza lol )