Izgleda da se domaće krilo Interneta usložnjava i profiliše.
S jedne strane se okreće korporativnim korisnicima kojima su potrebni servisi i proizvodi, a s druge ka "sitnicama koje život znače", odnosno pojedincima koji troše sve više slobodnog vremena na Web-u. Zato ne čudi pojačana navala na forume, a svoje mesto u srpskoj mreži utemeljila je i zajednica blogera.
Godina 2007. biće upamćena po dva okupljanja blogera na regionalnom festivalu BlogOpen, po WebFest-u koji je mainstream publici predstavio Web dizajn i pametno organizovanje sajtova kao takmičarsku kategoriju, kao i po BizBuzz konferenciji koja je osvetlila područje marketinga na Mreži.
Portali, koje smo još 2006. proglasili liderima, tokom prošle godine dalje su unapredili svoje sadržaje, a što se dizajna tiče, imali smo prilike da uživamo u novoj kreativnosti koja je zahvatila naš deo Mreže.
Polovinom godine E-Commerce je dobio snažan impuls kada je postalo moguće plaćanje karticama preko Web-a, ali su strogi uslovi za upotrebu ovog servisa učinili da većina sajtova ostane pri SMS plaćanju, koje solidno funkcioniše.
Razvoj e-commerce i e-government servisa, koji se pominju na sve strane, povećao bi upotrebljivost Interneta i samim tim i privukao nove korisnike. A korisnici su najvažniji - prema istraživanju koje je tokom prošle godine sproveo Republički zavod za statistiku, dva od tri korisnika Interneta imaju potrebu za broadband-om kod kuće, a sudeći po najavama Wi-Fi mreža i širenja ADSL-a, kraj 2008. godine mogao bi označiti znatno više posla oko odabira 50 najboljih!
Preneto iz magazina PC press
GVIRNITE, PA TRKOM NA KIOSKE:PC PRESS - TOP 50
2 коментара:
Kad pomenu portale, sinoc pricamo o najvecim budalastinama koje smo pisali na ispitima do sada, i kaze kolega: "E, se seca neko onih portala iz IT - a?" "Da, secamo se, Kraang, otvori portal..." "E, ja sam rekao da postoje bezicni i zicni portali..."
hehehe...
tako mene komshiaj kad smo bili mali lagao da ima robota koji spava u podrumu...ja sve verovala!!
Постави коментар