четвртак, септембар 20, 2007

BLOGOBOJAŽLJIVOST

Nisam jednom rekla (pa porekla) da je Real Life overrated, i da FEJK atrubuti rastu srazmerno sa udaljenoscu od PC-ja...

Tastatura koju sam ostavila u Politici (gde više ne radim, ne baš svojom voljom...) bila je crna, i imala je tipke bez simbola.

Neee.....nije to ona skupa, namenski pravljena za geek-guerillu , već obična prostonarodna tastatura kojoj su se malo, jelte, obrisala slova. Za par meseci, od proletos - kao da ih nikada nije bilo :)
Ostali, doduse, F-ovi (koji ce mi ochin F-ovi sa ONAK'IM kompom), nešto brojeva, i funkcija, ali slova u UPS and DOWNS su doviđenja bila. Osim onih malo korišćenih W i Q...


Nije da mi je smetalo.
Mnogo štošta, u stvari, meni nije smetalo tamo.

Ajde doviđenja.

Doći ce mislim vreme kada ćete i ključeve od kola tražiti preko Google-a ;)
Do tada....c ya!


Miss C.

Нема коментара: