понедељак, септембар 17, 2007

Poslednji krug u paklu :)

Koliko ste depresivni?

Obozavam testove :)) Evo desetog pitanja za testiranje u kom ste krugu pakla powered by Blic

10. Zaljubljujete se. Šta vam pada na pamet?
1. O, ne. Opet ti hormoni. Mogu da se pomirim s tim da ću u narednih nekoliko nedelja misliti samo na to i gajiti lažne nade. Posle toga četiri meseca neću moći da mislim ni na šta drugo i živeću u strahu.

2. Super! Voljen sam. Divan sam. Ona je drugačija. Ona je jedina. Ona mom životu daje smisao.

3. Sva ta romantika za mene je kič. Ima li love?

4. Super, bar ću oslabiti.

5. Šta kada ona to sazna? Kako da joj kažem. To neće uspeti.

6. Strava.

7. Bedak. Soba mi nije spremljena. Iskočila mi je ogromna bubuljica na bradi i sigurno ću dobiti herpes. A imam i stomačinu.

8. Da li ću je sutra videti? Čežnja. Patnja. Neizvesnost. Raj i pakao. Strah i zadovoljstvo.

Нема коментара: