петак, мај 01, 2009
Reputacija (II) - digitalni ambasadori
Reputacija kompanije gradi se na ponašanju zaposlenih:
dobrom ugledu prethodi dobro ponašanje.
Zašto je to važno?
Dobra reputacija sve češće je preduslov da razgovor o poslu uopšte otpočne.
To da li poslujete održivo važno je vama, a ne novinarima.
Od vas zavisi na koji način ćete poslovati i da li ćete na isti način moći da zaradite i sutra i za deset godina.
Da li je vaš model održiv?
Šta o načinu poslovanja misle vaši zaposleni?
Pročitajte intervju koji je Tim Kalin dao prošle godine ovde u .rs (meni) u magazinu Biznis i Finansije , Etika i top menadžment.
Upravo zato nije loše biti evanđelista svojih zaposlenih. Mislite o tome da da oni imaju svoje blogove, svoj network, i svoje followere. Gledaju sebe kao lični brend baš kao što vi gledate na svoj brend!
Ukoliko su zadovoljni, ponosni što rade u vašoj kompaniji i ako im se vaš proizvod dopada, vrlo brzo i lako će sa svojim konekcijama sharovati vaše poruke. Možete već sada da zatražite to od njih! Ako imate sreće, i ako ste dobar poslodavac, oni su već korak ispred vas :)
PAŽNJA:
I dalje su otvorene ankete na Twitteru o tome koje društvene medije (ne samo mreže) koristite - uključite se!
#twtpoll
Na kojim sve društvenim mrežama imate otvoren profil / nalog?
(Pažnja: moguće je zaokružiti više odgovora!)
http://twtpoll.com/el43hc
http://twtpoll.com/yfw5ys
I na Linked in:!
What kind of content you share on internet?
What kind of social media user you are?
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар