среда, јул 25, 2007

scope of searchlight

Citala sam negde da je na globalnom nivou trend da se sve vise novinarski posao radi iz redakcije, a sve manje in vivo. Prosto je neobicno da se cimas da ides medj ljude, do te mere da moras da objasnjavas - zasto nisi ispred kompjutera. U eri digitalizacije informacija to mu dodje sasvim prirodno, da ih skupljas sa web-a. Naravno, to ima opravdanje, brze je i jeftinije.

E, ali moraju novinari i medju ljude...


Zato je Outsource moja omiljena rec :)
To kazem kad me zovu na telefon, iz redakcije ili sa neke trece strane, a ja na kafici sa komunikacijama, konsultantima, preduzetnicima, management trainee-ima, i ostalim sagovornicima za dodatak Posao.
„Kako, nisi u redakciji?”
„Radim u outsorce-u” :)

Umori se covek objasnjavajuci da nije sve u tome da cuvamo zidove 24/7 i copy/pastujemo vesti sa web-a ili sa agencija.
Za autentican clanak racuna se iskustvo, perspektiva, principi i svest o tome da, u stvari, novinarstvo interpretira svet.

Нема коментара: