Sećate li se kada ste se poslednji put ložili po sobi, svirali nevidljivu gitaru, udarali u nevidljive bubnjeve?
Pred vama je reklama za Target prodavnicu nameštaja za studentske domove i dečje sobe koja demonstrira kreativnost i emotivni pristup.
Uživajte :) I razmislite na koje sve načine brend može da se doda vrednost brendu (korporativnom ili ličnom) jednostavnmim pokazivanjem emocija.
U 2010. godini ubrizgajte emocije u sve vaše komunikacije.
4 коментара:
ja to radim svaki dan! Go for it! :D
Uh, ja nisam 100 godina, ali ću da počnem :) Sad može i po snegu!
Apsolutno. I uvek. Po cenu crash-a. A ako pricamo samo o reklamama, morala bih dobro da razmislim koja od onih uspesnih nije igrala na emocije ;)
Od kad sam čuo za reč brend, mislio sam da ona obuhvata pre svega emotivni odnos prema nečemu, ma bila to i drvena stolica.
Ako me ne uhvati u "zamku dobrog filinga", nema te robe koju bih ja nazvao brendiranom.
Btw, uvek sam najbolje svirao na nevidljivim gitarama, u sobi - a kako vreme ide sve manje me je briga šta ko o tome misli.
Važno je kako se ja osećam u određenom okruženju.
Kad me ulove na tu neizmerno vrednu kartu emocija, sve sam spreman da pružim.
Čak i novčanik!! :)
Постави коментар