Šta vi mislite?
Za više informacija o povezivanju društvenih medija sa poslom (ciljevima, accountima, zadacima, strategijom) pogledajte conversationblog.com.
PS. posebno bih skrenula pažnju na članak o nama umešanim do guše u društvene medije u Srbiji - slični su nam problemi, kako kaže Philippe Borremans: transparentnost, ROI, merenje, etičnost i zid od strane mainstream medija.
Philippe je nedavno posetio Srbiju, intervju sa njim objavljen je i u magazinu Taboo:
Društvene mreže ne smeju biti samo pomodni trend kompanija
4 коментара:
Poslednje pitanje u videu govori sve:
Are you swimming with the current?
Ili ćete plivati ili će vas struja odneti u more sinje :)
da, samo ima jedna teza koja ne stoji - investicija u drustvene medije KOSTA. Kosta vremena (ko ce time da se bavi) i novca (ako vi necete).
Drustveni mediji su super ako se udruze kao podrska jos nekim sistemima za online prodaju tj. posetu. Ovako, neko bi mogao pomisliti da je dovoljno da otvori fan page na facebooku i voila :)
Strasno je vazno kako se komunicira. Biti angazovan online markter u drustvenim medijima je stravicno odgovoran posao.
Jako zanimljivo! Bio sam svestan činjenice da su socijalne mreže neizostavni deo sadašnjice i budućnosti, da su veoma uticajne, ali da je to baš stiglo to ovog stepena... to baš i nisam mislio!
U svakom slučaju, jako zanimljivo i poučno!
Vreme je za tekst o zabludama u društvenim medijima... sledi :))
Постави коментар