уторак, март 24, 2009
Etarget: 6 ½ ključnih trendova za 2009.
Kako se internet koristi u političke svrhe i hoćemo li ubuduće birati predsednika na Facebooku umesto na izborima?
Šta je sa malim i srednjim preduzećima, dizajnerima, softverašima, internet prodavnicama?
Šta je sa onima koji imaju svoj web sajt, gde je njihovo mesto u ekonomiji?
I najvažnije: kako do kupca i šta sa njim kada dođe na sajt?
Internet je označen kao pokretač tržišta.
Sa dobrim razlogom: u vreme recesije ulaganje u internet biznis i njegovo oglašavanje je
isplativo,veoma merljivo i manje košta.
Predstavljam vam ovaj put Etargetov white paper (besplatna edukativno-promotivna brošura - više ovde ) kompanije Etarget o 6 ½ ključnih trendova za ovu godinu, jedinstvena i prva ove vrste na našem tržištu (licenciran je kao CC Share Alike - dokument slobodan za deljenje bez izmena i sa potpisom autorstva).
Pogledajte kako da ovo vreme prebrodite i kako da maksimizujete web alate
vam stoje na raspolaganju.
DOWNOLAD 6 ½ ključnih trendova za 2009 (PDF) :
http://www.box.net/shared/ozrlti5fqt
Pročitajte još i ovde:
PCpress.info
Economy portal
Eniacov blog
Etarget je kompanija koja pruža usluge ciljane PPC reklame i dovodi posetioce na vaš sajt tako što omogućava da se Vaš oglas prikazuje kroz mrežu partnerskih portala. Naši korisnici određuju ključne reči pomoću kojih se oglasi vezuju za sadržaje na internetu i prikazuju pored tematski srodnih članaka. Na ovaj način obezbeđujemo da oglas bude usmeren prema onoj grupi korisnika koja je zainteresovana.
Etarget posluje od 2002. godine i prisutni smo 8 zemalja centralne i
jugoistočne Evrope: u Srbiji, Slovačkoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji,
Hrvatskoj, Bugarskoj i Poljskoj. U Srbiji smo od kraja 2007. godine.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
2 коментара:
Ne bi bilo loše da i e-target konačno zabloguje!
:)))
Da da se ubloguje u blogovshitnu, to ti hoces, blogolika :)
Etarget bloguje ovde medialne.etrend.sk
Постави коментар