понедељак, јун 18, 2007

Manhattan - Belgrade buzz


Jedan juznoamericki naucnik je nakon dugotrajnih i komplikovanih istrazivanja utvrdio, da osobe sa smanjenom seksualnom aktivnoscu citaju blogove sa rukom na misu.

Ne moras sada sklanjati ruku, kasno je... ;-)

Ma tu sam.
Stigla – ziva & zdrava.
Jos samo kufer da mi stigne sa Heatrow-a... Uh, na svo uzbudjenje oko NYC, jos i to...a kupila sam neke stvarice iz kolekcije Sara Jessica Parker, BITTEN...yuy jedva cekam, ziva nisam! Still having jet–lag...

Nije nimalo lako, mada je cela ekipa u fazonu well, shit happens and stuff...
Za mene (iako nisam veliki potrosac) moj kofer je – moj identitet. I to novac ne moze da nadoknadi - tamo je npr. poslednji mali beli zeka neseser iz Womans Secret, u koferu, kao i sasvim nezamenljive Bata XXX high heels, i moje omiljene (i oprane!) skechers retros patike...i sve ono sto sam kupila, sitnice iz srca Menhetna (neverovatno, ali cene su tamo jako niske)

Sve je marketing, hteli mi to ili ne, i veoma je vazno kako izgledamo i sta nosimo, jer to utice osim na to kako nas drugi opazaju, i na ono unutrasnje osecanje sebe. Jer, da nije tako, zasto bi se iko cimao oko odece, svi bi nosili palmino lisce oko struka i dovidjenja!

Ah...sta je leto (makar i kontinentalno) bez letnjih haljina?!

Cekam, grickam nokte, i uzdam se u srecnu zvezdu i BA. I support team sa JAT–ovog aerodroma. ...Jeste, zvuci malo razmazeno kad se cita, ali uopste nije lako hendlovati taj stres. Na svu srecu, moj kuFer ima oznaku prioriteta.

Many thanks to British Airways BA: Club World na potpuno neocekivanim dozivljajima i udobnom letu!
BA dzet je kao porshe, startuje za 1 min, zzzzzzzzk i eto nas airborne, aaa....fenomenalno! Nista turbulencije i cuda, ma kakvi...a na ulasku sampanjac :-)
Da ne pricam kako je chekiranje jednostavno i kratko (onlajn, od kuce ili kancelarije, na www.ba.com i odstampas lepo sebi na svom rodjenom stampacu e–Ticket, kao i na samom aerodromu gde ima self-service check in kiosk), i sve sa fast tracks i ocas posla ostavis torbe...milina jedna – bez redova i cekanja, ima li sta lepse!

So..citacete u novinicama sve...sve smo probali, i helikopter, i jahtu, i svrckanje tuda - svuda po Menhetnu, i stejk u stejkhausu :-)
Posebno hvala Natali Brodnik / BA i Jeleni Obradovic / Action Group, indeed - ucinile su da se moj san o NYC - ostvari!
Evo gde smo bilo smesteni, u srcu Menhetna, NYC East side (Rose Hill) s pogledom na Empire State Building: my Manhattan room with a wiev


Evo malo statistike za vreme dok sam bila odsutna sa weba i iz Srbije...hm... vrlo je zanimljiva lista zemalja iz koje su neki sajbernauti sletali na moga bloga u zadnjih 7 dana!
Evo je.

1. Srbija (serbia), Belgrade, Serbia And Montenegro, 134 returning visits
2. Kosovska Mitrovica, Serbia And Montenegro
3. Switzerland, Sunrise-adsl, Cablecom
4. New Jersey, Mt. Laurel, United States, Comcast Cable Communications Inc
5. New York, New York, United States, Road Runner Holdco Llc, Uninet
6. Portugal, Ipglobal
7. Poland, Tpsa
8. Cataluña, Barcelona, Spain, Telefonica De Espana
9. Jonkoping, Bankeryd, Sweden, Telia Network Services
10. Yucatan, Mérida, Mexico, Uninet S.a. De C.v
11. Provence-alpes-cote D'azur, Marseille, France,
12. California, San Francisco, United States, Masonryclub
13. California, San Jose, United States
14. Maribor, Maribor, Slovenia
15. Baden-wurttemberg, Mannheim, Germany
16. Kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz, Poland
17. Dubai, Dubai, United Arab Emirates....

...ih, opasno mi se svidja ova lista :-)

mah, mah, mah...:)

Нема коментара: