tag:blogger.com,1999:blog-36354754.post1624076982878240837..comments2023-11-05T08:39:56.252+01:00Comments on MISS CYBERNAUT: Onlajn reputacija - kako izgleda negativan primerAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/04611750956963029374noreply@blogger.comBlogger15125tag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-5303290675584301922009-04-27T10:45:00.000+02:002009-04-27T10:45:00.000+02:00Dali je arhiviranje informacija od značaja za on-l...Dali je arhiviranje informacija od značaja za on-line reputaciju? (Tj. KOLIČINA raspoloživih informacija)? <br /><br />Ima u vezi količine i kvaliteta informacija jedan paradoks koji mi je zapao za oko još dok sam se bavio bazama podataka: Neki od nas (oni stariji) se verovatno još sećaju onog "aforizma" (šta dobiješ kad "procesiraš djubre") Elem, količina "djubreta" raste sa brojem unosa, a Miodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-89122034554626496792009-04-27T07:41:00.000+02:002009-04-27T07:41:00.000+02:00@Sasa Jovanovic
Kada predajem E-PR polaznicima LSP...@Sasa Jovanovic<br />Kada predajem E-PR polaznicima LSPR-a pokazem im sliku Modelsica i podsetim na njihov hitic Plaza u kome je stih: "Sve sto imas ti mi pokazi - pokazi mi na plazi".<br />Onda im objasnim da je internet kao plaza - sve se lepo vidi. I o onome o kome je napisano ali i o onome ko pise.<br />Hejteri u 99% slucajeva "sebi pucaju u nogu" i, sem freneticnog obozavanja pojedinaca, Miloje Sekulichttps://www.blogger.com/profile/01087917580045236058noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-72348286065556673362009-04-27T01:31:00.000+02:002009-04-27T01:31:00.000+02:00mda...samo ePRovima prave posla.
Posle moras da ...mda...samo ePRovima prave posla. <br /><br />Posle moras da objasnjavas sefu zasto te boli glava i gde je tacno problem - uzmes lepo hejteru mozak, metnes drugi, to je jedino resenje.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04611750956963029374noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-90645079563060632262009-04-26T23:56:00.000+02:002009-04-26T23:56:00.000+02:00Reputacija je reputacija bila ona online ili ne.
...Reputacija je reputacija bila ona online ili ne.<br /><br />Doduse na temu online reputacije i online popularnosti postoji jedan fenomen koji meni ide na zivce - oni koju pljuju po drugima ili kako to vole lepse nazivati "hejtuju" dobijaju mnogo paznje. Ok zuta stampa je oduvek imala brojniju publiku od ozbiljne pa tako i hejteri. Zalosno po neke od njih njih je da su u potrazi za popularnoscu Sasa Jovanovichttps://www.blogger.com/profile/10492156540608857257noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-73246460108551086042009-04-26T22:38:00.000+02:002009-04-26T22:38:00.000+02:00@Fotomanijak
Huh, kakav primer!
Trend je da se k...@Fotomanijak<br /><br />Huh, kakav primer!<br /><br />Trend je da se kupci i korisnici informisu preko weba, i ja se stvarno ponekad pitam sta je tu starije, kokoska ili jaje.<br /><br />Pocev od mene - stalno mi se desava da me navedu pogresno - kao PR menadzera umesto kao marketing menadzera u Etarget. Ali to smo sami krivi sto nemamo tonu-dve vizitiki pa dolazi do zabune :) Koliko me to kostaAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/04611750956963029374noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-11615133711784504752009-04-26T22:09:00.000+02:002009-04-26T22:09:00.000+02:00Samo da podsetim da pomenuta kompanija nije jedina...Samo da podsetim da pomenuta kompanija nije jedina koja ima problem sa eReputacijom.<br />Pancevacki provajder 3dnet recimo, postojao je do skoro potpuno paralelni sajt, odrzavan od strane bivsih radnika na adresi tridenet.com - sada ga nema - da li se to zove kontrola eReputacije ;)<br /><br />Dalje recimo meni dosta blizak primer, BMfoto prodavac foto opreme.<br />Probajte na googlu da Fotomanijakhttp://www.fotomanijak.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-42928396054696827692009-04-26T21:37:00.000+02:002009-04-26T21:37:00.000+02:00@Jelena Jovanovic
Ako i odustanes od konferenciaj ...@Jelena Jovanovic<br />Ako i odustanes od konferenciaj dodji bar da posmatras BizBuzuz. <br />Nislijsku mehanu ne treba propustitiMiloje Sekulichttps://www.blogger.com/profile/01087917580045236058noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-3985546475956630052009-04-26T21:16:00.000+02:002009-04-26T21:16:00.000+02:00@Miloje
da dodam zasto kazem "black PR"
Na adre...@Miloje <br /><br />da dodam zasto kazem "black PR"<br /><br />Na adresu moju i etargeta ostavljeno je nekoliko komentara i pitanja. Posto je rec o Blogowskom ciji je twitter nalog ZATVOREN, nema nikakve mogucnosti da mu se na pitanja i primedbe odgovori. <br />Isti se uredno pojavljuju u search-u. I vidi se da na njih nije odgovoreno. <br /><br />Dakle, pljuvanje iz daleka i iza blindiranog Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04611750956963029374noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-34773273274490557902009-04-26T21:12:00.000+02:002009-04-26T21:12:00.000+02:00@Miloje
nije nikakva tajna za one koji pogledaju...@Miloje <br /><br />nije nikakva tajna za one koji pogledaju hashtag #etrgovina09.<br />Imamo situaciju da ljudi koji nisu u .rs i nista im pod milim Bogom ne znaci da li je ovo nase IT i web trziste zauzelo dobar kurs i da li i sta tu moze bolje, komentarisu na najnegativniji nacin govornike na e-trgovini, organizatore, lajvstrim, sve. <br /><br />Kad si udobno zavaljen u fotelju u Strazburu (Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04611750956963029374noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-35197323934941165242009-04-26T08:46:00.000+02:002009-04-26T08:46:00.000+02:00> black PR sto smo imali prilike da > vidimo...> black PR sto smo imali prilike da > vidimo na twitteru tokom <br />> e-trgovine....vrlo manipulativno, > vrlo necasno. <br /><br />??? (moze i na mejl ili pp na Fejsu ali me jako zanima)Miloje Sekulichttps://www.blogger.com/profile/01087917580045236058noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-70999426394839212212009-04-25T19:08:00.000+02:002009-04-25T19:08:00.000+02:00Uu, Prokko kakav dobar komentar!
Hm....hajde vid...Uu, Prokko kakav dobar komentar! <br /><br />Hm....hajde videcu da nastavim ovu pricu. Trenutno mi se mota po glavi tzv. black PR sto smo imali prilike da vidimo na twitteru tokom e-trgovine....vrlo manipulativno, vrlo necasno. <br />I zato je jos vaznije ko je proxy za bilo koju (onlajn i oflajn) reputaciju i kako filtrira informacije. Narocito je opasnosti HR ako krene time da se bavi a nije Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04611750956963029374noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-41477798416929082992009-04-25T13:10:00.000+02:002009-04-25T13:10:00.000+02:00Kao što je već pominjano glavna prednost modernog ...Kao što je već pominjano glavna prednost modernog društva je u transparentnosti informacija (koliko god to trenutno zbog naše dnevno političke situacije čudno zvučalo).<br /><br />Mislim da je upravo u ovome glavna razlika između "on" i "off" line reputacije. Sve što je "off" može da se zataška mnogo lakše nego ako je "on". Jednostavno brzina širenja informacija i čuvanja starih verzija sajtova Prokkahttp://prokka.netnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-30171167256755190772009-04-25T04:15:00.000+02:002009-04-25T04:15:00.000+02:00@Miodrag
hvala Bogu i chika Gejtsu, nema razlike s...@Miodrag<br />hvala Bogu i chika Gejtsu, nema razlike sustinske :) <br /><br />@Marija<br />Tacno, postoje samo sustinske prednosti neta ili sustinski drugacije glavobolje!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04611750956963029374noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-35851719771429428302009-04-22T11:18:00.000+02:002009-04-22T11:18:00.000+02:00Sustinska prednost interneta u odnosu na sve druge...Sustinska prednost interneta u odnosu na sve druge medije je ta sto omogucava dvosmernu komunikaciju, sto daje obicnim ljudima mogucnost da i oni nesto napisu. <br /><br />Ovu mogucnost treba slaviti, a ne kuditi. Cinjenica da neko moze da mi preporuci ili iskritikuje neku firmu me odusevljava, a same firme treba na pometniji nacin da se izbore sa komentarima svojih korisnika. Ili da dobro rade Marijahttps://www.blogger.com/profile/11902969316751331778noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36354754.post-72612117999032879202009-04-22T08:16:00.000+02:002009-04-22T08:16:00.000+02:00Čitajući ovaj tekst nisam mogao da se otmem utisku...Čitajući ovaj tekst nisam mogao da se otmem utisku da sve ostaje istinito i tačno, i ako se iz svake rečenice izbrišu "prefiksi" poput "E-" ili "On-line"...<br /><br />Reputacija ("on-line" ili "obična"), baš kao i biznis svake vrste povinuju se pravilima starim otprilike 3-4.000 godina. Promene koje se dešavaju odnose se na način finkcionisanja i brzinu procesa, ali još nisam sreo ni jednu stvarMiodrag Ristichttps://www.blogger.com/profile/15422063052774619414noreply@blogger.com