субота, април 28, 2007

RE-BRANDING Serbia: revival of all senses


Where Danube caresses the sky...

Htedoh reci – ma gde bwe Dunav ljubi nebo? :))
Gde hoce, jer mu se moze. Winner takes it all!

A gde su suveniri Srbije? A od sada na jednoj web lokaciji. Go get your own souvenir of Serbia! JUST DO IT!

Brend je, za razliku od svih njegovih portera spakovanih u korporativno-razvojne uzuse i strategije (sve po faznim izvestajima!) slika UTISNUTA u oko, u misao, u dusu potrosaca.
Odgovor na pitanje sta izdvojiti kao brend, davno sam to jos savetovala (pa post nikada nije izasao, ah gle cuda, na inace vrlo azurnoj i moderatorski osvescenoj online Politici) dobio bi se kada bi nam neko odradio kolektivni brainstorming! I evo ga sad, na portalu www.SuveniriSrbije.com
- lepo se vidi (tek je pocelo) sta sve lokalne suvenirdzije misle da je brend kraja u kome oni zive. Ne vredi stalno diktirati sa vrha - obicno najcudesnije stvari leze u narodu. Kreativnost je svojstvena slobodnima duhom!

So, nije Viljem Tel, dragi moji, svajcarski brend star 600 godina, ne. To je prica koja lansirana kao brend (jer je duboko utemeljena u duhovno i istorijsko nasledje Svajcarske)tek u 20. veku.

Otkud zabuna? Brend je psiholoska kategorija.

Brand is impressed image into the eye, the soul and the memory of the beholder. U-tisnuto, kao stamparskom presom!
Brend je u-tisak, impresija ne preterano prolazna i nuzno kolektivna. Ono sto ostaje kad prodje reklama, onaj MOTO koji nagoni, u nasem dobu, na kupovinu.

Mata Hari je bila brendirana kao zaverenik (a bila fina zenica!)
Jelena Anzujska kao Francuskinja na srpskom dvoru (zna li neko da je ona i Sveta Jelena).
Najbolje sise Srbije zna se koje su. A karijera takodje moze biti licni brend, raspitajte se u Privrednoj komori Srbije!

Pricanje prica, to je ono sto ljudima treba.
Jeste li spremni da pricate price :-)
Da vas vidim, koliko ima blogera, a?

Njanjanja.

the One wonder-full website 4 learning few serbian words
5 words for 5 senses

Нема коментара: